newsletter czy warto go prowadzić

Newsletter – dlaczego warto go prowadzić?

Newsletter – czy warto go prowadzić?

Jeśli szukasz skutecznego, niedrogiego kanału dotarcia do klientów, który pomoże Ci sprzedawać produkty cyfrowe (i nie tylko) – to zdecydowanie tak!  

W tym odcinku opowiem Ci o moim zdaniem 7 najważniejszych powodach, dlaczego warto zainwestować swój czas i energię w budowanie listy mailingowej.  W szczególności jeśli prowadzisz  biznes online oparty na sprzedaży kursów, ebooków, konsultacji, czy programów grupowych. 

Poniżej znajdziesz najważniejsze punkty, które poruszam w odcinku.

Dokładne omówienie każdego z nich znajdziesz w nagraniu, dlatego zachęcam Cię do jego odsłuchania. Odcinka możesz posłuchać również na Spotify. 

7 powodów dlaczego warto prowadzić newsletter

  1. Uniwersalny kanał dotarcia do większości grup docelowych. Zdecydowanie większa liczba internautów posiada adres e-mail, niż konta w mediach społecznościowych.
  2. Bezpieczeństwo. Lista mailingowa jest Twoją własnością. Dzięki temu masz stały dostęp do swoich subskrybentów. Nie musisz się obawiać, że ktoś zbanuje Twoje konto (jak to się może zdarzyć w przypadku mediów społecznościowych) i nagle utracisz kontakt ze swoimi obserwatorami.
  3. Niezależność od mediów społecznościowych i ich algorytmów. Twoje treści trafiają dokładnie tam, gdzie chcesz i nikt Ci nie obcina zasięgów.
  4. Możliwości segmentacji i personalizacji komunikatów. Na podstawie zachowań i zainteresowań subskrybentów możesz wysyłać im lepiej dopasowane treści i oferty.
  5. Możliwość budowania przemyślanej ścieżki zakupowej klienta i prowadzenia go krok po kroku przez cały proces od poznania, przez zdobycie zaufania, aż do zakupu. 
  6. Automatyzacja działań. Wystarczy, że raz ustawisz sekwencję i będzie ona działać, dopóki jej nie wyłączysz.
  7. Budowanie bardziej osobistego kontaktu z klientem. Newsletter pozwoli Ci dzielić się głębszymi treściami, na których nie zawsze jest przestrzeń w mediach społecznościowych. Tym samym budujesz trwalszą więź z klientem.

Myślę, że już po przeczytaniu podsumowanie nie masz wątpliwości czy warto prowadzić newsletter. 

Jeśli spodobał Ci się odcinek, koniecznie daj mi znać. Znajdziesz mnie bez trudu np. na Instagramie, wpisując w wyszukiwarkę: “Lepszy wynik”. 

Wiesz – to jest pierwszy odcinek, dlatego tym bardziej jestem ciekawa Twojej opinii 🙂 

Przypominam też, że przygotowałam dla Ciebie prezent! 

Praktyczną checklistę, która pomoże Ci stworzyć skuteczny lead magnet i przyciągnąć z lekkością odpowiednie osoby na listę mailingową. 

A jeśli nie wiesz co to lead magnet to sprawdź ten wpis. 

9 elementów skutecznego lead magnetu!

Zapełnij listę mailingową potencjalnymi klientami!

Możliwość komentowania została wyłączona.