Konsultacja biznesowa

Spotkanie 1:1 online, którego celem jest rozwiązanie Twojego obecnego biznesowego wyzwania i opracowanie planu działania. 

Moja głowa, strategiczno-analityczne zdolności i całe biznesowo-marketingowe doświadczenie jest do Twojej dyspozycji. 

Po konsultacji wychodzisz z konkretnym planem do wdrożenia. Przy serii spotkań otrzymujesz dodatkowe materiały i wsparcie pomiędzy spotkaniami. 

Przykładowe tematy, nad którymi możemy pracować:

 

  • tworzenie lejków sprzedażowych i ścieżek klienta,

  • budowanie listy mailingowej i strategia newslettera,

  • planowanie kampanii sprzedażowych (launch),

  • dopracowanie obecnej oferty 

  • rozszerzenie oferty o produkty online (kursy, ebooki, warsztaty mastermindy, programy grupowe),

  • modele biznesowe, 

  • promocja marki w kanałach online,

  • content plan. 

W trakcie pojedynczej konsultacji skupiamy się z reguły nad jednym głównym tematem, jeśli potrzebujesz bardziej rozbudowanego wsparcia, to sprawdź również pakiety konsultacji.

Jak konsultacja biznesowa wygląda w praktyce?

E-mail

Wysyłasz do mnie maila na adres monika@lepszywynik.pl z opisem tematu, który chcesz poruszyć na konsultacji. Możemy też umówić się na 20 min. bezpłatną konsultację wstępną.

Termin

Ustalamy termin, opłacasz konsultację i otrzymujesz ankietę z pytaniami dopasowanymi do tematu, który chcesz poruszyć w trakcie spotkania. 

Analiza

Analizuję odpowiedzi z kwestionariusza i zapoznaje się z Twoją działalnością na podstawie informacji dostępnych online (przeglądam kanały komunikacji, robię research i notuję).

Spotkanie

Spotykamy się na 60-75 minutowej biznesowej konsultacji, w trakcie której pochylamy się nad aktualnie najważniejszym wyzwaniem, analizujemy, co działa, a co trzeba poprawić i jak to zrobić. Polecam sprawdzone rozwiązania (również techniczne), ale też zadaję dużo pytań. Moje całe biznesowo-marketingowe doświadczenie jest do Twojej dyspozycji. Spotkanie możemy nagrać.

Podsumowanie

Otrzymujesz notatkę z podsumowaniem konsultacji (w ciągu max. 2 dni) wraz z listą rekomendowanych kroków do wdrożenia.

Pytania

W ciągu 2 dni roboczych możesz zadać mi dodatkowe pytania mailowo związane z tematem konsultacji.

Pamiętaj

Po odbyciu pojedynczej konsultacji biznesowej istnieje możliwość dokupienia pakietu spotkań.

Lista mailingowa, newsletter, automatyzacje mailowe: 

Konsultacja biznesowa — przykładowe tematy: 

  • Strategia budowania listy mailingowej. 
  • Zaplanowanie/audyt  ścieżki zapisu na newsletter.
  • Audyt lub zaprojektowanie treści na landing page lub zapisu na newsletter/webinar.
  • Strategia newslettera (o czym pisać, jak często, żeby realizować cele biznesowe).
  • Automatyzacje mailowe (o czym pisać w sekwencji sprzedażowej, a o czym w powitalnej, jak ustawić automatyzację w MailerLite).
  • Technikalia związane z MailerLite (automatyzacje, integracja z Woocommerce, ustawienia formularzy zapisu zgodne z RODO). Jeśli potrzebujesz drobnej pomocy technicznej, to sprawdź moją usługę Techniczne SOS.
Konsultacje biznesowe - plan marketingowy
Kampania sprzedażowa/launch produktu cyfrowego
  • Wybór strategii sprzedażowej dostosowanej do produktu i Twoich mocnych stron. 
  • Zaplanowanie kampanii sprzedażowej wraz z harmonogramem. 
  • Zaplanowanie strategii treści na czas kampanii sprzedażowej. 
Oferta — nowy pomysł na produkt/usługę 
Idealnie sprawdzi się, kiedy: 
  • Masz pomysł na kurs online, ebook, program grupowy online czy inny produkt cyfrowy — zastanawiasz się jak go sprawdzić? Czy to się sprzeda? Jaki powinien być pierwszy krok, żeby zrealizować ten pomysł? 
  • Masz wstępnie opracowaną ofertę, potrzebujesz ją doszlifować i lepiej komunikować jej korzyści. 
  • Masz wypełniony business model canvas lub canva produktu online i potrzebujesz świeżego spojrzenia i wyłapania słabych i mocnych punktów pomysłu. 
  • Chcesz dopracować segment klienta i określić profil klienta idealnego. 
mockup do kursu podbijamy onlajny
lejek sprzedażowy grafika
Lejek sprzedażowy online pod konkretny produkt/usługę
  • Opracowanie schematu lejka pod konkretny produkt.
  • Zaplanowanie działań (w tym strategii treści) na każdym etapie lejka sprzedażowego.
  • Zaplanowanie ścieżki klienta uwzględniając drabinę produktów. 
Promocja marki w onlajnach 

Kiedy chcesz zacząć promować swoje produkty i usługi w onlajnach i zastanawiasz się, na które kanały komunikacji postawić i co w nich publikować. 

To tylko przykładowe tematy, nad którymi możemy pracować w trakcie konsultacji. Umów się na bezpłatną konsultację i napisz mi w czym potrzebujesz pomocy. 

Ile to kosztuje?

Konsultacja wstępna Konsultacja biznesowa (pojedyncza) Pakiet konsultacji biznesowych
20 min
60-75 min
6 spotkań online (1x75 min +5x60 min)
0 zł
350 zł (z vat)
1750 zł (z vat)
  • doprecyzowujemy problem/wyzwanie
  • podejmujemy decyzję, czy chcemy razem pracować
  • 60-75 min spotkanie poprzedzone moim przygotowaniem
  • podsumowanie spotkania wraz z rekomendowanym planem działania
  • nagranie rozmowy 
  • w ciągu 2 dni po konsultacji możesz zadać mi dodatkowe pytania (mailowo), dotyczące tematów, poruszanych w trakcie konsultacji 
  • spotykamy się 6 razy (online) w ciągu 12 tygodni 
  • po każdym spotkaniu otrzymujesz podsumowanie i zadania do wykonania 
  • otrzymujesz dostęp do dodatkowych materiałów, które pomagają Ci w realizacji ustalonego celu
  • pomiędzy spotkaniami jesteśmy w stałym kontakcie mailowym (na wybranym komunikatorze)
  • otrzymujesz nagrania spotkań 

Konsultacja biznesowa jest płatna z góry. W związku z tym, że nie współpracuję ze wszystkimi branżami, to przed zamówieniem potrzebuję wiedzieć, czym się zajmujesz i w czym dokładnie potrzebujesz wsparcia.

Chcesz skorzystać z konsultacji? Napisz do mnie na maila monika@lepszywynik.pl lub umów się na bezpłatną 20 min konsultację. 

Sprawdź opinie osób, które już skorzystały!

"Polecam Ci serdecznie współpracę z Moniką, bo to po prostu profesjonalistka 🙂 Z perspektywy osoby, która sprzedawała swój pierwszy w życiu produkt cyfrowy to było ogromne wsparcie, dzięki któremu wiedziałam jak połączyć ze sobą klocki, żeby to zadziałało! Wsparcie w kampanii, w regularności w publikacjach, tipy i bazowanie na doświadczeniu. Oczywiście cała praca jest po Twojej stronie, ale Monika wskazuje kierunki, podpowiada jak coś zrobić lepiej, efektywniej. Dzięki temu to ma sens! Poza tym atmosfera jest zawsze bardzo pozytywna, nie ma głupich pytań 😉 Ale zdecydowanie widziałam też, że im więcej włożę pracy, tym bardziej Monika może mi pomóc, bo widzi efekty, razem testujemy rozwiązania. Także to też rodzaj super wymiany! Polecam 🙂"
Karolina Bratkowiak
“W moim przypadku spotkania 1:1 najbardziej się sprawdziły. Monika poświęciła mi 150 % swojej uwagi, dopingowała, doceniała moje działania i wierzyła, że to, co robię, wnosi wartość do świata. Monika również bardzo szybko i efektywnie pomagała formułować treści do stron internetowych, lead magnetów i stron sprzedażowych. Poza tym szanowała czas obu stron, dlatego konsultacje z nią owocowały widocznym progresem w pracy. Brałam udział także w kursie Stwórz Genialny Lead Magnet i Stwórz Genialną Kampanię Sprzedażową. W obu kursach materiały były bogate, wyczerpujące, aktualne, jasne i od razu do samodzielnej pracy. Polecam Monikę każdemu, kto ma pomysł na swoje produkty, a jedyne czego mu potrzeba to wiatru w żagle, motywacji, strategii, narzędzi sprzedażowych, opanowania MailerLite, skutecznego wykorzystania Instagrama i na koniec szczerych słów doceniania naszego wysiłku.”
Zuzanna Suwałowska opinia
Zuzanna Suwałowska
“U Moniki nie ma ściemy, jest ogromne doświadczenie i uważne słuchanie. Monika słucha z dokładnością księgowej i z empatią wyłapuje to co najważniejsze. Dzięki naszej współpracy 1:1 nie tylko uporządkowałam swoją ofertę, ale przede wszystkim zyskałam spokój działania i pewność, że nie muszę podążać za gotowymi formatkami, tylko mogę tworzyć swoje recepty na lepszy wynik. Praca z Moniką to praca z ekspertką na bardzo ludzkim i empatycznym gruncie.”
Marta Padysz
Jestem strateżką biznesową i moderatorką
skutecznych grup mastermind. 
Pomagam projektować i wdrażać skuteczne ścieżki sprzedażowe, które jak po sznurku prowadzą klienta do zakupu. 

Jako Certyfikowany Expert MailerLite pomagam klientom wykorzystać siłę email marketingu, który jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi sprzedażowych w onlajnach. 
 
Właścicielom małych, często jednoosobowych biznesów pokazuję, jak bazując na startupowych metodach działać zwinnie i realizować skutecznie swoje cele.

 

W moim ostatnim kursie “Podbijam onlajny” o budowaniu listy mailingowej i tworzeniu skutecznych lead magnetów wzięło udział ponad 200 osób!

Wdrażaniem newsletterów oraz prowadzeniem ich dla siebie i innych zajmuję się od 2018 roku. 

Od 2013 roku jako mentor i doradca wspieram startupy w tworzeniu, testowania i wprowadzaniu nowych produktów i usług na rynek. 

Monika Serkowska