Konferencja Slow Business Online zza kulis - podcast Lepszy Wynik

Jak wykorzystać konferencję online do budowania listy mailingowej?

Czym są wirtualne konferencje i jak je wykorzystać do rozwoju biznesu online?
Jakie są największe zalety, jakich efektów możesz się spodziewać (jeśli chodzi o budowanie listy mailingowej, sprzedaż i nie tylko), a co jest najtrudniejsze w ich organizacji?

O tym rozmawiałam z Grażyną Pawtel-Lorente, która zdradziła, jak wygląda organizacja takiego wydarzenia zza kulis na przykładzie konferencji Slow Business Online.
Spodziewaj się konkretnych liczb i masy praktycznych wskazówek.

Wyobraź sobie, że raz w roku organizujesz wirtualną konferencję, która tak rozbuduje Twoją listę mailingową, że przez resztę roku z lekkością sprzedajesz do pozyskanej społeczności swoje produkty dzięki mailom. 

Możesz sobie odpuścić ciągłą obecność w wysysających energię social mediach i pojawiać się w nich bez poczucia presji.

Brzmi kusząco?

Mnie takie podejście bardzo zaciekawiło, tym bardziej że staram się być na bieżąco, jeśli chodzi o skuteczne sposoby na budowanie listy mailingowej.

Dlatego zaprosiłam do podcastu Grażynę Pawtel-Lorente, która właśnie w ten sposób działa i ma za sobą organizację 5 edycji konferencji Slow Business Online. 

Jak wygląda organizacja konferencji Slow Business Online zza kulis? 

Decydując się na organizację konferencji, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań: 

  • Jaki będzie temat przewodni wirtualnej konferencji i kogo chcemy na nią zaprosić? 
  • Czy prelekcje będą odbywać się na żywo, czy też będą wcześniej nagrane? 
  • Czy będzie to wydarzenie płatne, bezpłatne, a może będzie możliwość wyboru różnych opcji? 

Dodatkowo dochodzi oczywiście kwestia promocji, w którą warto zaangażować prelegentów oraz technikalia. 

Moja Gościni opowiedziała, na jaki model ona się zdecydowała i dlaczego.  Jeśli lubisz konkretne case study i informacje zza kulis, to ten odcinek Ci się spodoba. 

Padły też konkretne liczby;

  • ilu subskrybentów można zyskać,
  • jakich wyników sprzedażowych się spodziewać,
  • ile dokładnie czasu potrzeba na organizację takiego wydarzenia. 

Nawet jeśli nie masz w planach organizacji konferencji online (choć myślę, że to naprawdę warty uwagi format), to jestem pewna, że wyciągniesz z tej rozmowy wiele dla siebie, jeśli chodzi o wykorzystanie siły współpracy w biznesie (nawet z konkurencją!) i prowadzenia biznesu na własnych zasadach.

konferencja dla biznesów online

Weź udział w wirtualnej konferencji Slow Business Online

Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda taka konferencja od strony uczestnika, to w dniach 20-24 marca odbędzie się szósta edycja konferencji. 

Co dokładnie będzie się działo? 

Podczas 5 wyjątkowych dni, aż 37 prelegentek podzieli się z Tobą wiedzą, której nie możesz przegapić.

A to wszystko BEZPŁATNIE, dostępne online!

Zyskasz mnóstwo inspiracji i wskazówek:

➡️ jak wielokrotnie sprzedawać tym samym klientom i zarabiać więcej, nawet z niewielką listą,

➡️ jak tworzyć atrakcyjne oferty premium i zrobić nabór bez wyczerpującej kampanii sprzedażowej,

➡️ jak dostosować biznes do własnych potrzeb i działać w zgodzie ze sobą,

➡️ jak działać w social mediach, gdy czujesz, że nie nadążasz za trendami i jesteś introwertykiem,

➡️ jak pogodzić biznes z macierzyństwem, zwłaszcza gdy jesteś WWO.

 

prezentacja o mailach sprzedażowych

O czym ja opowiem w trakcie konferencji?

To już druga edycja, w której mam przyjemność wziąć udział również jako prelegentka. 

  • Tym razem zdradzę, o czym pisać w mailach sprzedażowych, żeby były chętnie otwierane, czytane i z lekkością prowadziły do zakupu.
  • Podpowiem, kto powinien otrzymać maile w trakcie kampanii sprzedażowej i na co zwrócić uwagę przy segmentacji subskrybentów. 
  • Dowiesz się również jak dopasować treści wiadomości do klientów o różnych typach decyzyjnych.

Jak zawsze, możesz wziąć udział w tej konferencji zupełnie BEZPŁTANIE. 

Ale w tym roku naprawdę warto zainwestować w bilet PREMIUM, bo nie tylko da Ci on dostęp do nagrań wystąpień przez rok, ale prelegentki przygotowały dodatkowe materiały o łącznej wartości ponad 5 830 zł.

Informację o tym, co dokładnie daje Ci bilet PREMIUM, znajdziesz po potwierdzeniu zapisu na wersję free. Nie przegap, bo oferta zniknie po 20 minutach.

Masz pytanie? 

Napisz do mnie śmiało na Instagramie @lepszywynik lub odezwij się mailowo:  monika@lepszywynik.pl

Linki wspomniane w podcaście: 

Konferencja Slow Business Online – zdobądź bezpłatny bilet i zobacz, jak wygląda takie wydarzenie na żywo!
http://bitly.pl/1RiYh

*wpis zawiera link afiliacyjny, jeśli zdecydujesz się na płatną wersję biletu, to otrzymam % od jego sprzedaży

 

Możliwość komentowania została wyłączona.