Czym są wirtualne konferencje i jak je wykorzystać do rozwoju biznesu online?
Jakie są największe zalety, jakich efektów możesz się spodziewać (jeśli chodzi o budowanie listy mailingowej, sprzedaż i nie tylko), a co jest najtrudniejsze w ich organizacji?
O tym rozmawiałam z Grażyną Pawtel-Lorente, która zdradziła, jak wygląda organizacja takiego wydarzenia zza kulis na przykładzie konferencji Slow Business Online.
Spodziewaj się konkretnych liczb i masy praktycznych wskazówek.
Wyobraź sobie, że raz w roku organizujesz wirtualną konferencję, która tak rozbuduje Twoją listę mailingową, że przez resztę roku z lekkością sprzedajesz do pozyskanej społeczności swoje produkty dzięki mailom.
Możesz sobie odpuścić ciągłą obecność w wysysających energię social mediach i pojawiać się w nich bez poczucia presji.
Brzmi kusząco?
Mnie takie podejście bardzo zaciekawiło, tym bardziej że staram się być na bieżąco, jeśli chodzi o skuteczne sposoby na budowanie listy mailingowej.
Dlatego zaprosiłam do podcastu Grażynę Pawtel-Lorente, która właśnie w ten sposób działa i ma za sobą organizację 5 edycji konferencji Slow Business Online.
Jak wygląda organizacja konferencji Slow Business Online zza kulis?
Decydując się na organizację konferencji, trzeba odpowiedzieć sobie na kilka kluczowych pytań:
- Jaki będzie temat przewodni wirtualnej konferencji i kogo chcemy na nią zaprosić?
- Czy prelekcje będą odbywać się na żywo, czy też będą wcześniej nagrane?
- Czy będzie to wydarzenie płatne, bezpłatne, a może będzie możliwość wyboru różnych opcji?
Dodatkowo dochodzi oczywiście kwestia promocji, w którą warto zaangażować prelegentów oraz technikalia.
Moja Gościni opowiedziała, na jaki model ona się zdecydowała i dlaczego. Jeśli lubisz konkretne case study i informacje zza kulis, to ten odcinek Ci się spodoba.
Padły też konkretne liczby;
- ilu subskrybentów można zyskać,
- jakich wyników sprzedażowych się spodziewać,
- ile dokładnie czasu potrzeba na organizację takiego wydarzenia.
Nawet jeśli nie masz w planach organizacji konferencji online (choć myślę, że to naprawdę warty uwagi format), to jestem pewna, że wyciągniesz z tej rozmowy wiele dla siebie, jeśli chodzi o wykorzystanie siły współpracy w biznesie (nawet z konkurencją!) i prowadzenia biznesu na własnych zasadach.
Weź udział w wirtualnej konferencji Slow Business Online
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda taka konferencja od strony uczestnika, to w dniach 20-24 marca odbędzie się szósta edycja konferencji.
Co dokładnie będzie się działo?
Podczas 5 wyjątkowych dni, aż 37 prelegentek podzieli się z Tobą wiedzą, której nie możesz przegapić.
A to wszystko BEZPŁATNIE, dostępne online!
Zyskasz mnóstwo inspiracji i wskazówek:
➡️ jak wielokrotnie sprzedawać tym samym klientom i zarabiać więcej, nawet z niewielką listą,
➡️ jak tworzyć atrakcyjne oferty premium i zrobić nabór bez wyczerpującej kampanii sprzedażowej,
➡️ jak dostosować biznes do własnych potrzeb i działać w zgodzie ze sobą,
➡️ jak działać w social mediach, gdy czujesz, że nie nadążasz za trendami i jesteś introwertykiem,
➡️ jak pogodzić biznes z macierzyństwem, zwłaszcza gdy jesteś WWO.
O czym ja opowiem w trakcie konferencji?
To już druga edycja, w której mam przyjemność wziąć udział również jako prelegentka.
- Tym razem zdradzę, o czym pisać w mailach sprzedażowych, żeby były chętnie otwierane, czytane i z lekkością prowadziły do zakupu.
- Podpowiem, kto powinien otrzymać maile w trakcie kampanii sprzedażowej i na co zwrócić uwagę przy segmentacji subskrybentów.
- Dowiesz się również jak dopasować treści wiadomości do klientów o różnych typach decyzyjnych.
Jak zawsze, możesz wziąć udział w tej konferencji zupełnie BEZPŁTANIE.
Ale w tym roku naprawdę warto zainwestować w bilet PREMIUM, bo nie tylko da Ci on dostęp do nagrań wystąpień przez rok, ale prelegentki przygotowały dodatkowe materiały o łącznej wartości ponad 5 830 zł.
Informację o tym, co dokładnie daje Ci bilet PREMIUM, znajdziesz po potwierdzeniu zapisu na wersję free. Nie przegap, bo oferta zniknie po 20 minutach.
Masz pytanie?
Napisz do mnie śmiało na Instagramie @lepszywynik lub odezwij się mailowo: monika@lepszywynik.pl
Linki wspomniane w podcaście:
Konferencja Slow Business Online – zdobądź bezpłatny bilet i zobacz, jak wygląda takie wydarzenie na żywo!
http://bitly.pl/1RiYh
*wpis zawiera link afiliacyjny, jeśli zdecydujesz się na płatną wersję biletu, to otrzymam % od jego sprzedaży