O czym pisać w mailach sprzedażowych w trakcie kampanii sprzedażowej, żeby były chętnie otwierane, czytane i z lekkością prowadziły do zakupu?
Kto dokładnie powinien otrzymać maile w trakcie kampanii sprzedażowej i na co zwrócić uwagę przy segmentacji subskrybentów?
Jak dopasować treści wiadomości do klientów o różnych typach decyzyjnych?
Wiesz, że w trakcie kampani sprzedażowej kursu, ebooka, czy programu grupowego potrzebujesz przemyślanej sekwencji mailowej.
Jest tylko pewien problem.
Pożegnaj ten problem. Zgarnij materiał, który zawiera konkretne wytyczne, o czym pisać w każdej z wiadomości z sekwencji i kto dokładnie powinien te wiadomości otrzymać.
Wystarczy, że opiszesz wszystkie punkty z listy i gotowe. Można wysyłać!
Krótkie, 20min szkolenie (ale bardzo treściwe!), z którego dowiesz się jakie maile to must have w trakcie kampanii sprzedażowej produktu cyfrowego
Poznasz zasady segmentacji odbiorców, będziesz dokładnie wiedzieć kto powinien otrzymać maile sprzedażowe i jak trafić do odbiorców z różnych typów zakupowych
Podsumowanie najważniejszych punktów ze szkolenia wideo (żebyś mogła łatwo wrócić do najważniejszych informacji)
Konkretne wytyczne o czym pisać w każdym z maili sprzedażowych i w jakiej kolejności je wysyłać
Dodatkowe pomysły na maile (nie omówione w wideo)
Jestem strateżką biznesową, moderatorką grup mastermind i Certyfikowanym Expertem MailerLite od email marketingu.
Pomagam projektować i wdrażać skuteczne ścieżki sprzedażowe w onlajnach, które jak po sznurku prowadzą klienta do zakupu.
Od 2013 roku wspieram firmy w rozwijaniu skrzydeł. Właścicielom małych biznesów pokazuję, jak bazując na startupowych metodach działać zwinnie i realizować skutecznie swoje cele.
Z sukcesem sprzedaje swoje produkty online bez ciągłej obecności w social mediach. Ty też tak możesz! Z moich kursów i usług skorzystało już prawie 500 osób.
© Monika Serkowska LEPSZY WYNIK | REGULAMIN SKLEPU | POLITYKA PRYWATNOŚCI